Friday, February 15, 2013

The best dreamt

Hi!

Semalam punya mimpi masa tidur sumpah terbaik gila. Masa mimpi tu memang terasa betul betul terjadi dan memang best aku harap mimpi jadi kenyataan.

Guess what? Mimpi aku watak utama dia ialah Justin dan aku. Tak tahu macam mana boleh mimpi pasal justin tapi memang sampai sekarang tak boleh lupa ok memang lah tak boleh lupa sebab baru semalam terjadi.

Mimpi aku bermula dengan aku pergi kl dengan family dan menginap di hotel yg memang biasa family aku menginap bila bercuti dekat kl. Masa dah check in semua dekat hotel tu, aku on twitter rasanya lepastu aku dapat tahu justin datang malaysia dan stay hotel sama dengan aku. Tahu tak rasa excited dia macam mana!!?? Korang takkan faham. Bila dah dapat tahu tu aku keluar dengan adik aku daripada bilik hotel tu tapi tak ingat sangat apa motif aku keluar. Masa aku dengan adik aku otw nak pergi dekat lif, aku terserempak dengan Justin omg omg nampak justin dengan crew dia dan kebetulan masa lalu depan Justin tu barang aku jatuh boleh bayangkan tak macam mana berdebarnya aku? Aku pun ambil jelah barang aku tu tapi aku tak perasan ada lagi barang aku terjatuh. Satu.. Dua.... Tiga.... Justin panggil aku dan dia nak bagi aku barang aku yg terjatuh yg aku terlupa nak ambil tu. OMAIGOD, Aku dah tak terkata dah lepastu aku blah gitu je. Masa nak balik bilik hotel balik aku nampak Justin lagi sekali (macam ada jodoh wkwkwk) aku pergi dekat dia dan aku cakap "Can I take picture with you?" Justin cakap "Sure, why not" Aku ingat lagi aku ada 3 gambar dengan Justin. Aku suruh bodyguard Justin tangkapkan. Gambar dia lebih kurang macam ni-





Hahahaha omg gambar first tu tak lah tapi omg best gila. Lepas tangkap 3 gambar tu aku terus buat collage. Then aku cakap dekat Justin "I love you" Justin pandang aku cakap "I love you too" sambil senyum boleh bayang tak senyum dia tu comel gila so sweet macam sweet gila macam gula gula rasa nak jilat jilat omg hahahaha. Dah cakap thank you semua aku pergi balik bilik semula. Then aku dapat tahu Justin pindah bilik hotel dekat bilik vvip. Aku pergi dekat bilik baru dia pastu aku senyum dekat Justin pastu aku masuk toilet dia. Aku taktahu apa motif aku masuk toilet Justin haha pastu masa aku keluar dari toilet tu Justin and the crew tengah tengok tv sambil tu Justin membebel pasal apa entah. Lepastu aku blah. Balik bilik hotel aku tu terus aku mesej najwa cakap aku jumpa Justin lepastu aku terjaga. Ahh spoil tapi memang best gila nak mati.




The end.

No comments: