Thursday, January 17, 2013

Sucks

Asdfghjkl sesungguhnya cikgu **** memang annoying tahap dua kuasa lima. Cilaka.

Hell0ooo para blogger walau hakikatnya takada sorang pun yang baca blog aku wkwkwkwk boleh ah update merapu.

17/1/2013 bersamaan dengan hari khamis. Ye khamis hari bengang aku, hari annoying , hari cari pasal & segala hari yg aku tak suka. Sebenarnya aku tak sanggup nak jadi setiausaha taekwondo. Aku sanggup tarik diri bila bila masa je. Dah lah ahli sikit, semua benda kena buat. Semua nak harap dekat orang. Satu lagi, cikgu yg tak respect anak murid dia tak layak direspect oleh pelajar. So kalau cikgu annoying tu nak orang suka dia buat perangai molek sikit. Pelajar berhak bersuara kalau cikgu buat perangai macam haram. Nasib baik cikgu tu tak mengajar aku. Terima kasih malukan aku, jasamu dikenang sampai mati aku bawa pergi mampus kau orang tua kerepot tak sedar diri. Sekian.

Nak tukar unit uniform? Nak masuk krs sah sah kena reject awal awal kahkahkah. Muka aku nak kawad, memang terkejut beruk ah kalau aku reti kawad. Satu satunya pilihan aku ialah puteri islam. Serious aku lagi rela masuk unit tu tapi tahun ni stay dengan taekwondo, next year taknak fikir panjang blah dari unit uniform taekwondo. Aku penat aku penat aku penat. Fedup pun ada.

Jangan pernah ikut cakap orang lain kalau kau sendiri dah ada keputusan. Jangan tanya pendapat orang nanti kau tukar fikiran pastu tak pilih apa yg kau minat dan lepastu menyesal. Bila dah pilih apa yg kau tak minat, mulalah kalau ada latihan macam melepas batuk di tangga. Dengar cakap hati kita. Kita je yg boleh buat keputusan, orang lain hanya boleh peningkan kepala kita.

Bye.

No comments: